Mετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γιατί βλέπω Απλήρωτες Παραγγελίες στην Επισκόπηση, ενώ δεν εχω νέες παραγγελίες σήμερα;

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε πιθανές αιτίες για τις οποίες βλέπετε απλήρωτες παραγγελίες στην σημερινή σας ημερήσια στατιστική επισκόπηση.

Ενημερώθηκε πριν από περισσότερο από 5 μήνες

Στην επισκόπηση του Butler Panel, βλέπετε το στατιστικό "Απλήρωτες Παραγγελίες" να έχει κάποια τιμή, παρόλο που δεν έχετε δεχτεί νέες παραγγελίες σήμερα; Αυτό μπορεί να φαίνεται περίεργο, αλλά συνήθως υπάρχει μια λογική εξήγηση.

Το στατιστικό "Απλήρωτες Παραγγελίες" δεν αφορά μόνο τις παραγγελίες της τρέχουσας ημέρας. Περιλαμβάνει όλες τις παραγγελίες που δεν έχουν εξοφληθεί πλήρως μέχρι και σήμερα, ανεξάρτητα από την ημερομηνία που καταχωρήθηκαν.

Πιθανοί λόγοι για μη μηδενικές Απλήρωτες Παραγγελίες:

1. Απλήρωτες Παραγγελίες Προηγούμενων Ημερών:

  • Ανοιχτό Ταμείο: Η πιο συνηθισμένη αιτία είναι να μην έχει κλείσει σωστά το ταμείο στο τέλος της προηγούμενης ημέρας (ή προηγούμενων ημερών). Αν υπάρχουν παραγγελίες που δεν έχουν εξοφληθεί πλήρως κατά το κλείσιμο του ταμείου, θα συνεχίσουν να εμφανίζονται ως απλήρωτες.

    Ελέγξτε το ιστορικό των ταμείων σας και βεβαιωθείτε ότι όλα τα προηγούμενα ταμεία έχουν κλείσει σωστά. Αν βρείτε ανοιχτό ταμείο, κλείστε το, εξοφλώντας τυχόν εκκρεμείς παραγγελίες.

2. Λογαριασμοί Πελατών/Τραπεζιών (Πίστωση/Υπόλοιπο):

  • Αν χρησιμοποιείτε τα τραπέζια σας ώστε να διαχειρίζεστε λογαριασμούς πελατών (π.χ., πελάτες με πίστωση, εταιρικοί πελάτες με μηνιαία τιμολόγηση), είναι φυσιολογικό να υπάρχουν απλήρωτες παραγγελίες.

    Αυτές οι παραγγελίες δεν εξοφλούνται αμέσως, αλλά σε μεταγενέστερο χρόνο (π.χ., στο τέλος του μήνα, κατά την αναχώρηση του πελάτη).

    Επομένως, το στατιστικό "Απλήρωτες Παραγγελίες" θα εμφανίζει αυτές τις ανοιχτές παραγγελίες, ακόμα κι αν δεν έχουν γίνει νέες παραγγελίες σήμερα.

3. Δωμάτια Ξενοδοχείου/Καταλύματος (Πολλαπλές Παραγγελίες):

Σε ξενοδοχεία ή καταλύματα, οι πελάτες συχνά κάνουν πολλαπλές παραγγελίες κατά τη διάρκεια της διαμονής τους (π.χ., στο εστιατόριο, στο μπαρ, room service).

Αυτές οι παραγγελίες συνήθως δεν πληρώνονται μία-μία, αλλά συγκεντρωτικά κατά το check-out.

Μέχρι να γίνει το check-out και να εξοφληθεί ο λογαριασμός, όλες αυτές οι παραγγελίες θα εμφανίζονται ως απλήρωτες στην επισκόπηση. Αυτό είναι φυσιολογικό και δεν αποτελεί πρόβλημα.

Συμπέρασμα:

Το να βλέπετε απλήρωτες παραγγελίες στην επισκόπηση, ενώ δεν έχετε νέες παραγγελίες σήμερα, δεν είναι απαραίτητα ένδειξη προβλήματος. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε γιατί εμφανίζεται αυτό το στατιστικό. Αν γνωρίζετε ότι έχετε ανοιχτούς λογαριασμούς πελατών, εκκρεμείς πληρωμές από δωμάτια, ή ότι δεν έχει κλείσει σωστά το ταμείο, τότε το στατιστικό είναι αναμενόμενο.

Απαντήθηκε η ερώτησή σας;