Mετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τραπέζια: Οργάνωση και Διαχείριση Παραγγελιών στο Butler

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε τις λειτουργίες και τις πληροφορίες που μας παρέχει η καρτέλα «Τραπέζια».

Ενημερώθηκε πριν από περισσότερο από ένα μήνα

Η καρτέλα «Τραπέζια» στο Butler Panel, αποτελεί το κέντρο ελέγχου για τη διαχείριση των τραπεζιών του καταστήματός σας. Εδώ, μπορείτε να δείτε, να προσθέσετε, να επεξεργαστείτε και να οργανώσετε τα τραπέζια σας, ενώ το προσωπικό σας μπορεί να καταχωρεί, να διαχειρίζεται και να πληρώνει παραγγελίες. Ας δούμε αναλυτικά τις λειτουργίες και τις πληροφορίες που παρέχει αυτή η καρτέλα.

Επισκόπηση Καρτέλας "Τραπέζια"

Παρατηρούμε την εξής δομή της καρτέλας:

Πλακίδια Τραπεζιών

Στο κύριο μέρος της σελίδας, θα βρίσκεστε τα τραπέζια σας οργανωμένα σε πλακίδια, ταξινομημένα αλφαριθμητικά.

Πληροφορίες Τραπεζιού

Ένα τραπέζι μπορεί να φέρει τις παρακάτω πληροφορίες:

  1. Όνομα: Το όνομα που έχετε δώσει στο τραπέζι (π.χ., "Τραπέζι 1", "Μπαρ 3"). Βρίσκεται στο κέντρο του πλακιδίου.

  2. Τύπος Παραγγελίας: Σε περίπτωση που ένα τραπέζι χρησιμοποιείται για παραγγελίες Take Away ή Delivery, θα φέρει στην πάνω αριστερή γωνία του πλακιδίου τον αντίστοιχο ομώνυμο χαρακτηρισμό. Σε αντίθετη περίπτωση πρόκειται για τραπέζι Dine-In.

  3. Token: Κάθε τραπέζι αντιστοιχεί σε ένα σημείο που μπορούν να καταχωρηθούν παραγγελίες- από το προσωπικό για Butler POS ή από καταναλωτές για Catalogue & Catalogue Add-Ons. Το τόκεν είναι ο μοναδικός κωδικός που αναγνωρίζει ένα τραπέζι στο σύστημα για την προβολή του καταλόγου από αυτό το συγκεκριμένο τραπέζι (αν μιλάμε για Butler Catalogue) ή για καταχώρηση παραγγελιών από καταναλωτές (αν μιλάμε για τα Catalogue Add-Ons. Εφόσον ένα τραπέζι έχει Token, αυτό θα εμφανίζεται στο κάτω κεντρικό μέρος στο συγκεκριμένο τραπέζι.

  4. Κατάσταση: Υποδεικνύει αν το τραπέζι είναι "Κλειστό" (χωρίς εκκρεμείς παραγγελίες) ή "Ανοιχτό" (με εκκρεμείς παραγγελίες).

    • Κλειστό (άσπρο χρώμα): Το τραπέζι δεν έχει εκκρεμείς απλήρωτες παραγγελίες.

    • Ανοιχτό(κόκκινο χρώμα με το συνολικό ποσό της παραγγελίας να αναγράφεται κάτω από το όνομα τραπεζιού): Το τραπέζι έχει εκκρεμείς απλήρωτες παραγγελίες.

Μπάρα Λειτουργιών

Πάνω από τα τραπέζια, βρίσκεται μία μπάρα λειτουργιών με τα παρακάτω:

  • Προσθήκη Τραπεζιού: Στο αριστερό μέρος, το κουμπί «Προσθήκη Τραπεζιού», με το οποίο μπορείτε να προσθέσετε ένα νέο τραπέζι. Θα δούμε πώς γίνεται σε επόμενο άρθρο

  • Αναζήτηση: Στο δεξί μέρος, ένα πεδίο αναζήτησης, με το οποίο μπορείτε να αναζητήσετε εύκολα και γρήγορα το τραπέζι που επιθυμείτε.

  • Ζώνες (Προαιρετικά): Αν έχετε οργανώσει - κατηγοριοποιήσει τα τραπέζια σας σε ζώνες (π.χ., "Εσωτερικός Χώρος", "Βεράντα"), αυτές θα εμφανίζονται στο πάνω μέρος της καρτέλας. Επιλέγοντας μια ζώνη, θα φιλτράρονται τα τραπέζια που ανήκουν σε αυτήν. Έτσι το προσωπικό σας θα μπορεί να τα διαχειρίζεται ακόμα πιο εύκολα και γρήγορα.

  • Επιλέγοντας μία από τις ζώνες, εμφανίζονται τα τραπέζια που αντιστοιχούν σε αυτές, σε αλφαριθμητική σειρά.

    *Συμβουλή: Δώστε προσοχή στη γλώσσα την οποία χρησιμοποιείτε κατά την ονομασία των τραπεζιών καθώς κάποιοι χαρακτήρες, μπορεί στο μάτι να είναι ίδιοι, αλλά αλλάζουν από γλώσσα σε γλώσσα (Α στα ελληνικά με Α στα Αγγλικά, Β με Β κοκ). Αποφύγετε έτσι λάθη στην ταξινόμηση.


Συνοπτικά, η καρτέλα "Τραπέζια" σας επιτρέπει να:

  • Δημιουργείτε και οργανώνετε τα τραπέζια του καταστήματός σας.

  • Καταχωρείτε και διαχειρίζεστε παραγγελίες για κάθε τραπέζι.

  • Ελέγχετε την κατάσταση των τραπεζιών (ανοιχτά ή κλειστά).

  • Βρίσκετε γρήγορα το τραπέζι που χρειάζεστε μέσω της αναζήτησης.

Στα επόμενα άρθρα, θα εμβαθύνουμε στις συγκεκριμένες λειτουργίες και ρυθμίσεις των τραπεζιών, όπως η προσθήκη νέων τραπεζιών, η διαχείριση παραγγελιών και η οργάνωση σε ζώνες.

Απαντήθηκε η ερώτησή σας;