Mετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Επισκόπηση

Η καρτέλα "Επισκόπηση" αποτελεί το κλειδί για να κατανοήσουμε την απόδοση της επιχείρησής μας.

Ενημερώθηκε πριν από περισσότερο από 5 μήνες

Η “Επισκόπηση” είναι η πρώτη καρτέλα του διαχειριστικού Panel του Butler και μας δίνει μία γενική στατιστική εικόνα για την επιχείρησή μας. Αναλυτικότερα, μας δίνεται η δυνατότητα να δούμε τον αριθμό των παραγγελιών μας, τον τζίρο ή τα προϊόντα τα οποία έχουν πουληθεί καθώς και τις απλήρωτες παραγγελίες (αν αυτές υπάρχουν για την ημέρα λειτουργίας την οποία διανύει η επιχείρηση ή για οποιοδήποτε άλλο χρονικό πλαίσιο μας απασχολεί). Έτσι, διασφαλίζεται ο πλήρης έλεγχος της επιχείρησης μας ανά πάσα ώρα και στιγμή.

Χρονική Περίοδος Στατιστικών

Στην κορυφή της καρτέλας, υπάρχουν τα κουμπιά “Σήμερα” και “Ωράριο Καταστήματος” με τα οποία μπορούμε να ορίσουμε το χρονικό διάστημα που αφορά τα στατιστικά που θα μας εμφανιστούν στην "Επισκόπηση"

  1. Σήμερα: Πατώντας το πρώτο κουμπί, το οποίο έχει σαν προεπιλογή το “Σήμερα”, μπορούμε να ορίσουμε το ημερολογιακό διάστημα που επιθυμούμε είτε από τις προτεινόμενες περιόδους, είτε διαλέγοντας ένα προσαρμοσμένο διάστημα της επιλογής μας (πατώντας την επιλογή “Προσαρμοσμένο”)

  2. Ωράριο Καταστήματος: Πατώντας το δεύτερο κουμπί, το οποίο έχει σαν προεπιλογή το “Ωράριο Καταστήματος”, μπορούμε να ορίσουμε το χρονικό διάστημα που επιθυμούμε, είτε χρησιμοποιώντας το ωράριο λειτουργίας που έχουμε ορίσει στο κατάστημά μας στην καρτέλα "Ρυθμίσεις" (πχ 8:00 - 23:00) με την επιλογή “Χρήση Ωραρίου Καταστήματος”, είτε για συγκεκριμένες ώρες που επιθυμούμε, κλείνοντας τον διακόπτη, όπως φαίνεται παρακάτω.


Αναλυτικά Στοιχεία Καρτέλας

Μόλις ορίσουμε το χρονικό και ημερολογιακό διάστημα, πάμε να αναλύσουμε τα στοιχεία που εμφανίζονται στην καρτέλα:

1. Παραγγελίες:

Στο πρώτο πλαίσιο με το όνομα “Παραγγελίες” βλέπουμε τον συνολικό αριθμό παραγγελιών που έχει δεχτεί μέχρι εκείνη την χρονική στιγμή το κατάστημά μας. Περιλαμβάνει όλες τις παραγγελίες σε οποιοδήποτε στάδιο και αν αυτές βρίσκονται (πχ. Προετοιμάστηκε, πληρώθηκε κ.ο.κ.).

Πατώντας πάνω σε αυτό, μεταβαίνουμε στην καρτέλα "Ιστορικό Παραγγελιών" για να δούμε την πιο αναλυτική αναφορά των παραγγελιών μας.

2. Τζίρος:

Στο δεύτερο πλαίσιο με το όνομα “Τζίρος” βλέπουμε το συνολικό τζίρο που έχει το κατάστημά μας μέχρι εκείνη τη χρονική στιγμή. Πατώντας πάνω σε αυτό, μεταβαίνουμε στην καρτέλα "Συναλλαγές" για να δούμε πιο αναλυτική κατανομή του τζίρου μας.

3. Προϊόντα:

Στο τρίτο πλαίσιο με το όνομα “Προϊόντα” βλέπουμε τα συνολικά προϊόντα που έχει πουλήσει το κατάστημά μας μέχρι εκείνη τη χρονική στιγμή.

4. Απλήρωτες Παραγγελίες/Απλήρωτα Τραπέζια:

Στο τέταρτο πλαίσιο με το όνομα “Απλήρωτες Παραγγελίες” βλέπουμε πόσες είναι οι παραγγελίες οι οποίες δεν έχουν πληρωθεί μέχρι εκείνη τη στιγμή.

Σημαντικό! Το "Απλήρωτες Παραγγελίες" αφορά αποκλειστικά την ημερήσια χρονική περίοδο “Σήμερα”, καθώς στο τέλος της ημέρας υποθέτουμε ότι όλες οι παραγγελίες πρέπει θα είναι πληρωμένες.

Συνεπώς, αν επιλέξουμε να δούμε στατιστικά για κάποιο άλλο χρονικό διάστημα ή περίοδο, παρατηρούμε ότι το πλαίσιο αυτό δεν εμφανίζεται καθόλου.

Επιπρόσθετα, παρατηρούμε ότι αν σύρουμε τον κέρσορα (αν χρησιμοποιούμε υπολογιστή) ή πατήσουμε πάνω στο πλαίσιο (από κινητό ή tablet), αυτό περιστρέφεται και εμφανίζεται ένα νέο με όνομα “Απλήρωτα Τραπέζια”. Εκεί φαίνεται πόσα είναι τα τραπέζια στα οποία υπάρχουν απλήρωτες παραγγελίες. Πατώντας πάνω σε αυτό, μεταβαίνουμε στην καρτέλα "Τραπέζια" ώστε να δούμε ποια είναι τα απλήρωτα τραπέζια μας την προκειμένη χρονική στιγμή.

Σημείωση: Υπάρχει πιθανότητα ο αριθμός των απλήρωτων παραγγελιών να διαφέρει από εκείνο των απλήρωτων τραπεζιών, για τον απλούστατο λόγο ότι ένα τραπέζι μπορεί να έχει πραγματοποιήσει πολλές διαφορετικές παραγγελίες.


Πρόσθετες Στατιστικές Πληροφορίες

Κάτω από τα παραπάνω πλαίσια, θα εντοπίσουμε τα εξής:

1. Πίνακας Κατηγοριών:

Εμφανίζει τον τζίρο και τα συνολικά προϊόντα που έχουν πωληθεί ανά κατηγορία για το διάστημα που έχουμε επιλέξει. Μπορούμε να φιλτράρουμε τις κατηγορίες προϊόντων από το κουμπί “Όλες οι κατηγορίες” και να διαλέξουμε την προϊοντική κατηγορία για την οποία θέλουμε να δούμε τον αναλυτικό τζίρο ανά προϊόν. Ποια προϊόντα, δηλαδή, έχουμε πουλήσει περισσότερο.

2. Γράφημα Πίτας:

Οπτικοποιεί τα δεδομένα του πίνακα. Με την τοποθέτηση του κέρσορα πάνω από τα κομμάτια της πίτας, εμφανίζεται στο κέντρο της το όνομα της κατηγορίας ή του προϊόντος που αντιστοιχεί στο εμφανιζόμενο κομμάτι και αντίστοιχα στο σύνολο του τζίρου/των συνολικών προϊόντων που έχουν πουληθεί.

3. Γράφημα Ωρών Αιχμής

Τέλος, στο κάτω μέρος της καρτέλας θα βρούμε ένα γράφημα με κάθετες στήλες, το οποίο αναγράφει τις ώρες αιχμής του καταστήματος, δηλαδή ποιες ώρες είχαμε τον περισσότερο ή λιγότερο όγκο παραγγελιών.


Η καρτέλα "Επισκόπηση" αποτελεί το κλειδί για να κατανοήσουμε την απόδοση της επιχείρησής μας. Την χρησιμοποιούμε γιά να εντοπίσουμε τάσεις, να βελτιστοποιήσουμε τις λειτουργίες μας και να πάρουμε αποφάσεις που θα οδηγήσουν την επιχείρησή μας στην επιτυχία!

Απαντήθηκε η ερώτησή σας;