Mετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επισκόπηση

Η καρτέλα "Επισκόπηση" αποτελεί το κλειδί για να κατανοήσετε την απόδοση της επιχείρησής σας.

Ενημερώθηκε πριν από περισσότερο από 3 εβδομάδες

Η “Επισκόπηση” είναι η πρώτη καρτέλα του διαχειριστικού Panel του Butler και σας δίνει μία γενική στατιστική εικόνα για την επιχείρησή σας. Αναλυτικότερα, σας δίνεται η δυνατότητα να δείτε τον αριθμό των παραγγελιών σας, τον τζίρο ή τα προϊόντα τα οποία έχουν πωληθεί καθώς και τις απλήρωτες παραγγελίες (αν αυτές υπάρχουν για την ημέρα λειτουργίας την οποία διανύει η επιχείρηση ή για οποιοδήποτε άλλο χρονικό πλαίσιο μας απασχολεί). Έτσι, διασφαλίζεται ο πλήρης έλεγχος της επιχείρησης σας ανά πάσα ώρα και στιγμή.

Χρονική Περίοδος Στατιστικών

Στην κορυφή της καρτέλας, υπάρχουν τα κουμπιά “Σήμερα” και “Ωράριο Καταστήματος” με τα οποία μπορείτε να ορίσετε το χρονικό διάστημα που αφορά τα στατιστικά που θα σας εμφανιστούν στην "Επισκόπηση"

  1. Σήμερα: Πατώντας το πρώτο κουμπί, το οποίο έχει σαν προεπιλογή το “Σήμερα”, μπορείτε να ορίσετε το ημερολογιακό διάστημα που επιθυμείτε, είτε από τις προτεινόμενες περιόδους, είτε διαλέγοντας ένα προσαρμοσμένο διάστημα της επιλογής σας (πατώντας την επιλογή “Προσαρμοσμένο”)

  2. Ωράριο Καταστήματος: Πατώντας το δεύτερο κουμπί, το οποίο έχει σαν προεπιλογή το “Ωράριο Καταστήματος”, μπορείτε να ορίσετε το χρονικό διάστημα που επιθυμείτε, είτε χρησιμοποιώντας το ωράριο λειτουργίας που έχετε ορίσει στο κατάστημά σας στην καρτέλα "Ρυθμίσεις" (πχ. 8:00 - 23:00) με την επιλογή “Χρήση Ωραρίου Καταστήματος”, είτε για συγκεκριμένες ώρες που επιθυμείτε, κλείνοντας τον διακόπτη, όπως φαίνεται παρακάτω.


    ​Για να δείτε πώς μπορείτε να ορίσετε το ωράριο του καταστήματός σας, πατήστε εδώ


Αναλυτικά Στοιχεία Καρτέλας

Μόλις ορίσετε το χρονικό και ημερολογιακό διάστημα, πάμε να αναλύσουμε τα στοιχεία που εμφανίζονται στην καρτέλα:

1. Παραγγελίες:

Στο πρώτο πλαίσιο με το όνομα “Παραγγελίες” βλέπετε τον συνολικό αριθμό παραγγελιών που έχει δεχτεί μέχρι εκείνη την χρονική στιγμή το κατάστημά σας. Περιλαμβάνει όλες τις παραγγελίες σε οποιοδήποτε στάδιο και αν αυτές βρίσκονται (πχ. Προετοιμάστηκε, πληρώθηκε κ.ο.κ.).

Πατώντας πάνω σε αυτό, μεταβαίνετε αυτόματα στην καρτέλα "Ιστορικό Παραγγελιών" για να δείτε μια πιο αναλυτική αναφορά των παραγγελιών σας.

2. Τζίρος:

Στο δεύτερο πλαίσιο με το όνομα “Τζίρος” βλέπετε το συνολικό τζίρο που έχει το κατάστημά σας μέχρι εκείνη τη χρονική στιγμή. Πατώντας πάνω σε αυτό, μεταβαίνετε στην καρτέλα "Συναλλαγές" για να δείτε μια πιο αναλυτική κατανομή του τζίρου σας.


3. Προϊόντα:

Στο τρίτο πλαίσιο με το όνομα “Προϊόντα” βλέπετε τα συνολικά προϊόντα που έχει πουλήσει το κατάστημά σας μέχρι εκείνη τη χρονική στιγμή.


4. Απλήρωτες Παραγγελίες/Απλήρωτα Τραπέζια:

Στο τέταρτο πλαίσιο με το όνομα “Απλήρωτες Παραγγελίες” βλέπετε πόσες είναι οι παραγγελίες οι οποίες δεν έχουν πληρωθεί μέχρι εκείνη τη στιγμή.


Σημαντικό! Το "Απλήρωτες Παραγγελίες" αφορά αποκλειστικά την ημερήσια χρονική περίοδο “Σήμερα”, καθώς στο τέλος της ημέρας υποθέτουμε ότι όλες οι παραγγελίες πρέπει να είναι πληρωμένες.

Συνεπώς, αν επιλέξετε να δείτε στατιστικά για κάποιο άλλο χρονικό διάστημα ή περίοδο, παρατηρείτε ότι το πλαίσιο αυτό δεν εμφανίζεται καθόλου.

Επιπρόσθετα, παρατηρείτε ότι αν σύρετε τον κέρσορα (αν χρησιμοποιείτε υπολογιστή) ή πατήσετε πάνω στο πλαίσιο (από κινητό ή tablet), αυτό περιστρέφεται και εμφανίζεται ένα νέο, με όνομα “Απλήρωτα Τραπέζια”. Εκεί φαίνεται πόσα είναι τα τραπέζια στα οποία υπάρχουν απλήρωτες παραγγελίες. Πατώντας πάνω σε αυτό, μεταβαίνετε στην καρτέλα "Τραπέζια" ώστε να δείτε ποια είναι τα απλήρωτα τραπέζια σας την προκειμένη χρονική στιγμή.

Σημείωση: Υπάρχει πιθανότητα ο αριθμός των απλήρωτων παραγγελιών να διαφέρει από εκείνο των απλήρωτων τραπεζιών, για τον απλούστατο λόγο ότι ένα τραπέζι μπορεί να έχει πραγματοποιήσει πολλές διαφορετικές παραγγελίες.


Πρόσθετες Στατιστικές Πληροφορίες

Κάτω από τα παραπάνω πλαίσια, θα εντοπίσετε τα εξής:

1. Πίνακας Κατηγοριών:

Εμφανίζει τον τζίρο και τις κατηγορίες προϊόντων που έχουν πωληθεί για το διάστημα που έχετε επιλέξει. Πατώντας πάνω σε μια κατηγορία, θα δείτε αναλυτικά όλα τα προϊόντα της κατηγορίας αυτής και τα στατιστικά της.


2. Γράφημα Πίτας:

Οπτικοποιεί τα δεδομένα του πίνακα. Με την τοποθέτηση του κέρσορα πάνω από τα κομμάτια της πίτας, εμφανίζεται στο κέντρο της το όνομα της κατηγορίας ή του προϊόντος που αντιστοιχεί στο κομμάτι που επιλέξατε, καθώς και ο αριθμός των προϊόντων που πωλήθηκαν.


3. Γράφημα Ωρών Αιχμής

Τέλος, στο κάτω μέρος της καρτέλας θα εντοπίσετε ένα γράφημα με κάθετες στήλες, το οποίο αναγράφει τις ώρες αιχμής του καταστήματος, δηλαδή ποιες ώρες είχατε τον περισσότερο ή λιγότερο όγκο παραγγελιών.


Η καρτέλα "Επισκόπηση" αποτελεί το κλειδί για να κατανοήσετε την απόδοση της επιχείρησής σας. Την χρησιμοποιείτε για να εντοπίσετε τάσεις, να βελτιστοποιήσετε τις λειτουργίες σας και να πάρετε αποφάσεις που θα οδηγήσουν την επιχείρησή σας στην επιτυχία!

Απαντήθηκε η ερώτησή σας;