Mετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γιατί τα Στατιστικά μου στην Επισκόπηση δεν εμφανίζονται σωστά;

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε για ποιους λόγους ενδέχεται τα στατιστικά σας να μην είναι αυτά που περιμένετε να δείτε ή είναι "λανθασμένα".

Ενημερώθηκε πριν από περισσότερο από 2 εβδομάδες

Παρατηρείτε ασυμφωνίες στα στατιστικά της επισκόπησής σας στο Butler; Μην ανησυχείτε, αυτό είναι ένα συνηθισμένο ζήτημα και η λύση είναι συνήθως πολύ απλή. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η αναντιστοιχία οφείλεται σε λανθασμένη χρήση των φίλτρων ημερομηνίας/ώρας ή σε ρυθμίσεις που σχετίζονται με το ωράριο λειτουργίας του καταστήματός σας.

Αυτό το άρθρο θα σας καθοδηγήσει βήμα-βήμα στον εντοπισμό και τη διόρθωση των πιο συνηθισμένων αιτιών που οδηγούν σε λανθασμένα στατιστικά.

Πιθανές Αιτίες και Λύσεις

1. Λάθος Φίλτρα Ημερομηνίας/Ώρας:

Το Πρόβλημα: Η πιο συνηθισμένη αιτία είναι η μη σωστή επιλογή του χρονικού διαστήματος για το οποίο θέλετε να δείτε τα στατιστικά. Μπορεί να έχετε επιλέξει λάθος ημερομηνία, λάθος εύρος ημερομηνιών ή να μην έχετε εφαρμόσει καθόλου φίλτρα.

Η Επίλυση:

  • Μεταβείτε στην πρώτη καρτέλα "Επισκόπηση" του Butler Panel.

  • Εντοπίστε τα φίλτρα ημερομηνίας (Προεπιλεγμένο σαν "Σήμερα") και ώρας ("Ωράριο Καταστήματος) που βρίσκονται στην κορυφή της καρτέλας.

  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει το ακριβές χρονικό διάστημα που σας ενδιαφέρει (π.χ., συγκεκριμένη ημέρα, εβδομάδα, μήνας, προσαρμοσμένο εύρος).

  • Αφού ρυθμίσετε σωστά τα φίλτρα, πατήστε "Εφαρμογή" (ή το αντίστοιχο κουμπί) για να ανανεωθούν τα στατιστικά.

2. Λανθασμένο ή Μη Ενεργοποιημένο Ωράριο Καταστήματος:

Το Πρόβλημα: Αν το ωράριο λειτουργίας που έχετε ορίσει στο Butler Panel δεν ταιριάζει με το πραγματικό ωράριο του καταστήματός σας, ή αν δεν έχετε ενεργοποιήσει τη χρήση ωραρίου με τον διακόπτη στο ομώνυμο φίλτρο, τα στατιστικά ενδέχεται να μην είναι ακριβή.

Για παράδειγμα, αν το σύστημα δείχνει ότι το κατάστημα είναι κλειστό ενώ δέχεται παραγγελίες, αυτές οι παραγγελίες δεν εμφανίζονται ή λαμβάνονται υπόψη στατιστικά.

Η Επίλυση:

  1. Έλεγχος Ωραρίου

    • Μεταβείτε στην καρτέλα "Ρυθμίσεις" και στη συνέχεια εντοπίστε την ενότητα που αφορά το ωράριο λειτουργίας.

    • Ελέγξτε: Είναι το ωράριο που εμφανίζεται ακριβώς το ίδιο με το πραγματικό ωράριο του καταστήματός σας; Αν όχι, διορθώστε το.

    • Αποθηκεύστε τις αλλαγές (αν κάνατε διορθώσεις).

  2. Βεβαιωθείτε ότι το κατάστημα είναι ανοιχτό στο Butler Panel

    • Μεταβείτε στην καρτέλα "Ρυθμίσεις"

    • Στην κορυφή της υποενότητας "Κατάστημα" εντοπίστε την ένδειξη "Κατάσταση Καταστήματος". Βεβαιωθείτε ότι εμφανίζει "Το κατάστημα είναι ανοιχτό".

    • Ακριβώς δίπλα, θα δείτε ένα εικονίδιο ρολογιού και την ένδειξη "Ωράριο Κατ.". Πατήστε πάνω στο ρολόι.

Σημαντική Σημείωση:

  • Αφού κάνετε οποιεσδήποτε αλλαγές στις ρυθμίσεις ωραρίου, επιστρέψτε στην "Επισκόπηση" και εφαρμόστε ξανά τα φίλτρα ημερομηνίας/ώρας για να δείτε τα ενημερωμένα στατιστικά.

Απαντήθηκε η ερώτησή σας;