Mετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Όλες οι συλλογέςΣημείο Πώλησης
Πώς "χτυπάω" μια παραγγελία από το Σημείο Πώλησης;
Πώς "χτυπάω" μια παραγγελία από το Σημείο Πώλησης;

Στο παρόν άρθρο θα δούμε τα βήματα που ακολουθείτε για να καταχωρείτε μια παραγγελία στο Σημείο Πώλησης.

Ενημερώθηκε πριν από περισσότερο από 4 μήνες

Σε προηγούμενο άρθρο, είδαμε τη γενική διάταξη - δομή του Σημείου Πώλησης και κάποια στοιχεία για αυτό. Τώρα, ας δούμε βήμα προς βήμα πώς να καταχωρείτε - "χτυπάτε" μια παραγγελία στο ταμείο, βήμα προς βήμα.

Έστω ότι βρίσκεστε στην καρτέλα "Σημείο Πώλησης"

1. Επιλογή Κατηγορίας & Προϊόντος

  • Στην αριστερή πλευρά της οθόνης, επιλέξτε την κατηγορία στην οποία ανήκει το προϊόν που θέλετε να προσθέσετε στην παραγγελία.

  • Στο κέντρο της οθόνης, κάντε κλικ στο προϊόν που επιθυμείτε.

2. Προσαρμογή Προϊόντος

  • Επιλογές: Αν το προϊόν έχει επιλογές (π.χ., μέγεθος, πρόσθετα), επιλέξτε τις κατάλληλες από το μενού που εμφανίζεται κάτω από το προϊόν.

  • Σημειώσεις: Στο πεδίο "Σημειώσεις", προσθέστε τυχόν ειδικές οδηγίες ή προτιμήσεις του πελάτη για το προϊόν (π.χ., "χωρίς γλουτένη", "καλοψημένο").

  • Έκπτωση στο Προϊόν: Αν θέλετε να εφαρμόσετε έκπτωση στο συγκεκριμένο προϊόν, κάντε κλικ στο κουμπί "Έκπτωση" και ορίστε το ποσό ή το ποσοστό έκπτωσης.

3. Προσαρμογή Ποσότητας και Περιβαλλοντικού Τέλους

  • Ποσότητα - Τεμάχια: Χρησιμοποιήστε τα κουμπιά "+" και "-" για να αυξήσετε ή να μειώσετε την ποσότητα του προϊόντος που θα προστεθεί στην παραγγελία.

  • Περιβαλλοντικό Τέλος: Αν το προϊόν υπόκειται σε περιβαλλοντικό τέλος και η αυτόματη χρέωση δεν είναι ενεργοποιημένη, κάντε κλικ στο κουμπί περιβαλλοντικού τέλους για να το προσθέσετε στην παραγγελία.

    * Από τον κατάλογό μας μπορούμε να ορίσουμε ανά προϊόν αν πρέπει να συμπεριλαμβάνεται σε αυτό περιβαλλοντικό τέλος, η ποσότητα καθώς και αν θέλουμε να χρεώνεται αυτόματα κατά την επιλογή του σε κάθε παραγγελία.


    Σε περίπτωση που έχουμε ενεργοποιήσει την επιλογή “Αυτόματη Χρέωση Τέλους”, στο Σημείο Πώλησης, το κουμπί θα είναι πάντα ενεργοποιημένο. Μπορούμε όμως να το απενεργοποιήσουμε μεμονωμένα εφόσον χρειάζεται.

4. Προσθήκη στο Καλάθι

  • Όταν ολοκληρώσετε τις ρυθμίσεις για το προϊόν, κάντε κλικ στο κουμπί "Προσθήκη στο καλάθι". Το προϊόν θα εμφανιστεί στο καλάθι της παραγγελίας στη δεξιά πλευρά της οθόνης.

5. Ολοκλήρωση Παραγγελίας

  • Σημειώσεις Παραγγελίας (Προαιρετικά): Στο πλαίσιο "Σημειώσεις" στη δεξιά πλευρά, μπορείτε να προσθέσετε γενικά σχόλια για την παραγγελία.

  • Έκπτωση στην Παραγγελία (Προαιρετικά): Αν θέλετε να εφαρμόσετε έκπτωση σε ολόκληρη την παραγγελία, χρησιμοποιήστε το κουμπί "Έκπτωση" και ορίστε το ποσοστό έκπτωσης.

  • Επιλογή Παραστατικού: Επιλέξτε τον τύπο του παραστατικού που θέλετε να εκδοθεί (Απόδειξη ή Τιμολόγιο) πατώντας το κουμπί "Παραστατικό".

  • Ολοκλήρωση και Πληρωμή: Πατήστε το κουμπί "Ολοκλήρωση Παραγγελίας". Στο νέο παράθυρο που θα εμφανιστεί, επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής (Μετρητά, Κάρτα, κ.λπ.).

Επιτυχής Καταχώρηση!

Είστε έτοιμοι! Η παραγγελία σας καταχωρήθηκε επιτυχώς και έχει φύγει στο αντίστοιχο σημείο παρασκευής - κουζίνα για προετοιμασία!

Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε εκτυπωτές στα σημεία παρασκευής, τότε θα εκτυπωθεί το δελτίο παραγγελίας στο αντίστοιχο σημείο.

Αν χρησιμοποιείτε το Butler KDS, θα εμφανιστεί η παραγγελία στην οθόνη.

Απαντήθηκε η ερώτησή σας;