Mετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανάθεση και Διεκδίκηση Παραγγελιών Delivery

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε αναλυτικά πώς μπορείτε να αναθέτετε παραγγελίες στους διανομείς σας, και πώς μπορούν οι ίδιοι να τις διεκδικούν.

Ενημερώθηκε πριν από περισσότερο από ένα μήνα

1. Ανάθεση παραγγελιών σε διανομέα

Για αναθέσετε μια εισερχόμενη παραγγελία σε έναν από τους διανομείς σας θα ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα.

  1. Θα μεταβείτε στην κατηγορία "Παραγγελίες (Delivery)" από το μενού του Butler Panel, στην καρτέλα "Νέες Παραγγελίες"

  2. Θα επιλέξετε την παραγγελία που θέλετε να αναθέσετε στον διανομέα σας πατώντας πάνω της.

    -Αφού πατήσετε πάνω σε αυτή, θα εμφανιστεί η εξής οθόνη:

  3. Θα πατήσετε το κουμπί "Ανάθεση παραγγελίας" και θα σας εμφανίσει ένα  νέο παράθυρο για να επιλέξετε τον διανομέα στον οποίο θέλετε να αναθέσετε την παραγγελία.

    *Για να εμφανιστούν οι διανομείς σας ως "Χρήστες" και κατ' επέκταση να μπορείτε να τους επιλέξετε, θα πρέπει να τους προσθέσετε ως χρήστες στο Προσωπικό σας από τις Ρυθμίσεις. Για να δείτε με ποιον τρόπο θα το κάνετε αυτό, πατήστε εδώ.

  4. Αφού έχετε επιλέξει διανομέα, πατάτε στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης σας το κουμπί "Εκτέλεση".

  5. Η παραγγελία θα εξαφανιστεί από την καρτέλα "Νέες Παραγγελίες", και θα την μεταφερθεί αυτόματα στην καρτέλα "Προς παράδοση". Σε αυτή την καρτέλα μπορείτε να δείτε όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας, καθώς και τον διανομέα που επιλέξατε.

Έχετε τη δυνατότητα ,επίσης,να αλλάξετε την ανάθεση της παραγγελίας από εκεί, επιλέγοντας την παραγγελία και πατώντας το κουμπί "Αλλαγή Ανάθεσης Παραγγελίας" , όπως φαίνεται παρακάτω.

2. Διεκδίκηση παραγγελιών από διανομέα

Αντίστοιχα, μπορεί και οι ίδιοι οι διανομείς σας να διεκδικούν τις παραγγελίες delivery που εμφανίζονται, αρκεί φυσικά να έχουν το Butler Panel στο κινητό τους και να τους έχετε προσθέσει ως χρήστες στο προσωπικό σας.

  • Η διαδικασία είναι η ίδια, με την διαφορά ότι όταν επιλέγουν οι ίδιοι μια παραγγελία από την καρτέλα "Νέες Παραγγελίες" , πατάνε το κουμπί "Διεκδίκηση Παραγγελίας".

3. Ενέργειες κατά τη διάρκεια παράδοσης μιας παραγγελίας

Στην καρτέλα "Προς Παράδοση" , ο διανομέας σας, εφόσον έχει διεκδικήσει ή του έχει ανατεθεί μια παραγγελία, έχει τη δυνατότητα να κάνει τις εξής ένεργειες:

  • Εάν έχει προπληρωθεί με κάρτα να χαρακτηρίσει την παραγγελία ως "Παραδόθηκε", κατά τη διεκπεραίωση της διαδικασίας παράδοσης:

  • Να πλοηγηθεί μέσω Google Maps από το σημείο εκκίνησής του στη διεύθυνση που πρέπει να παραδώσει την παραγγελία, πατώντας το μπλε κουμπί "Πλοήγηση" .

  • Να χαρακτηρίσει μια παραγγελία ως "Πληρωμένη", όταν αυτή δεν έχει προπληρωθεί:

Απαντήθηκε η ερώτησή σας;