Με το Butler, η διαθεσιμότητα των κατηγοριών και των προϊόντων σας ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο. Είτε ένα προϊόν έχει εξαντληθεί, είτε η κουζίνα αντιμετωπίζει προσωρινή δυσλειτουργία, μπορείτε να προσαρμόσετε την εμφάνιση του καταλόγου σας ανάλογα, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες και το προσωπικό σας έχουν πάντα πρόσβαση σε ακριβείς πληροφορίες.
Πάμε να δούμε πώς μπορείτε να αλλάξετε την διαθεσιμότητα των προϊόντων και των κατηγοριών του καταλόγου σας.
1. Σύνδεση στο Butler Panel
Συνδεθείτε στο Butler Panel με τα στοιχεία του λογαριασμού σας. Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολίες, ανατρέξτε στον οδηγό σύνδεσης που θα βρείτε εδώ.
2. Πρόσβαση στον Κατάλογο
Ανοίξτε το μενού επιλογών που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της. Μεταβείτε στην καρτέλα με το όνομα «Κατάλογος».
3. Απενεργοποίηση Κατηγορίας
Στο παράθυρο που εμφανίζεται, βλέπετε τις κατηγορίες των προϊόντων σας. Παρατηρείτε ότι στο κάτω δεξιά μέρος κάθε κατηγορίας υπάρχει ένας κουμπί - διακόπτης. Πατώντας το μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε μια κατηγορία, όπως φαίνεται πιο κάτω:
Απενεργοποιώντας μια κατηγορία, κανένας χρήστης, προσωπικό ή πελάτης δεν μπορεί να δει την κατηγορία ούτε στο σημείο πώλησης ούτε στον ψηφιακό κατάλογο.
Με τον ίδιο τρόπο μπορείτε να απενεργοποιήσετε και να ενεργοποιήσετε τη διαθεσιμότητα ενός προϊόντος σε μια κατηγορία, πατώντας το αντίστοιχο κουμπί - διακόπτη στο κάτω δεξί μέρος κάθε προϊόντος.
Σημαντικές Διαφορές
Η Απενεργοποίηση Κατηγορίας αφαιρεί - κρύβει πλήρως την κατηγορία και όλα τα προϊόντα της από τον κατάλογο στο σημείο πώλησης αλλά και τον ψηφιακό κατάλογο, σαν αυτά να μην υπήρχαν ποτέ.
Αντίθετα, η απενεργοποίηση προϊόντος διατηρεί το προϊόν ορατό στον κατάλογο, αλλά το επισημαίνει ως "Μη Διαθέσιμο", δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες να γνωρίζουν ότι δεν μπορούν να το παραγγείλουν προς το παρόν.
Παράδειγμα μπορείτε να δείτε παρακάτω:
Επιπλέον Πλεονεκτήματα
Εύκολη Επαναενεργοποίηση: Μπορείτε να επαναφέρετε τη διαθεσιμότητα μιας κατηγορίας ή ενός προϊόντος ανά πάσα στιγμή με ένα απλό κλικ.
Αποφυγή συγχίσεων: Οι πελάτες δεν θα προσπαθήσουν να παραγγείλουν προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα, βελτιώνοντας την εμπειρία τους.
Οργάνωση Παραγγελιών: Το προσωπικό σας θα γνωρίζει αμέσως ποια προϊόντα είναι διαθέσιμα, διευκολύνοντας τη διαδικασία παραγγελιοληψίας.
Με αυτές τις δυνατότητες, μπορείτε να διατηρείτε τον κατάλογό σας πάντα ενημερωμένο και να προσφέρετε μια άψογη εμπειρία στους πελάτες σας!