Mετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Όλες οι συλλογέςΡυθμίσειςΚαρτέλα "Προσωπικό"
Έχω προσθέσει το προσωπικο μου και τους έχω δώσει τις κατάλληλες άδειες. Γιατί δεν βλέπουν τα τραπέζια ώστε να μπορούν να χτυπήσουν παραγγελία;
Έχω προσθέσει το προσωπικο μου και τους έχω δώσει τις κατάλληλες άδειες. Γιατί δεν βλέπουν τα τραπέζια ώστε να μπορούν να χτυπήσουν παραγγελία;

Πάμε να δούμε ποιο είναι το έξτρα βήμα που πολλές φορές παραλείπεται και είναι ουσιαστικό στην πρόσβαση του προσωπικού σας.

Ενημερώθηκε πριν από περισσότερο από 4 μήνες

Αν έχετε δημιουργήσει ζώνες τραπεζιών στο κατάστημά σας, είναι σημαντικό να δώσετε στο προσωπικό σας πρόσβαση στις ζώνες που θέλετε να εξυπηρετούν. Αυτό σημαίνει ότι κάθε μέλος του προσωπικού θα βλέπει μόνο τα τραπέζια που ανήκουν στις ζώνες στις οποίες έχει πρόσβαση.

Πώς να δώσετε πρόσβαση σε ζώνες στο προσωπικό σας

1. Μετάβαση στις Ρυθμίσεις

Συνδεθείτε στο Butler Panel και πλοηγηθείτε στο αριστερό μενού. Επιλέξτε "Ρυθμίσεις".

2. Ενότητα Ζώνες

Στην καρτέλα "Κατάστημα", εντοπίστε την ενότητα "Ζώνες" στη δεξιά πλευρά της οθόνης.

3. Διαχείριση Χρηστών Ζώνης

  • Επιλέξτε τη ζώνη για την οποία θέλετε να διαχειριστείτε την πρόσβαση.

  • Κάντε κλικ στο κουμπί "Χρήστες Ζώνης".

  • Θα εμφανιστεί ένα παράθυρο όπου μπορείτε να δείτε ποια μέλη του προσωπικού έχουν ήδη πρόσβαση στη ζώνη.

4. Προσθήκη Χρήστη

  • Κάντε κλικ στο κουμπί "Προσθήκη".

  • Επιλέξτε το μέλος του προσωπικού από τη λίστα.

  • Πατήστε το κουμπί "Προσθήκη" για να αποθηκεύσετε την αλλαγή.

Μετά από αυτά τα βήματα, το μέλος του προσωπικού θα μπορεί να βλέπει και να διαχειρίζεται τα τραπέζια που ανήκουν στη ζώνη στην οποία του δώσατε πρόσβαση.

Συμβουλή: Βεβαιωθείτε ότι έχετε δώσει στο προσωπικό σας πρόσβαση σε όλες τις ζώνες που χρειάζονται για να εκτελέσουν τα καθήκοντά τους αποτελεσματικά.

Απαντήθηκε η ερώτησή σας;