Σε προηγούμενο άρθρο είδαμε πώς προσθέτετε μια επιλογή σε ένα προϊόν του καταλόγου σας. Ας δούμε αναλυτικότερα τι επιλογές τροποποίησης προσφέρει το μενού επιλογών ενός προϊόντος και πώς μπορείτε να προσθέσετε επιπρόσθετες συνθήκες στις επιλογές.
Πρόσβαση στο Μενού Επιλογών
Εντοπίστε και επισκεφτείτε την κατηγορία στην οποία ανήκει το προϊόν που θέλετε να διαχειριστείτε τις επιλογές τους.
Κάντε κλικ στο δεύτερο εικονίδιοκάτω από το όνομα του προϊόντος. Αυτό θα ανοίξει το παράθυρο με τις επιλογές του.
Σε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια, μπορείτε να ανατρέξετε στο άρθρο που θα βρείτε εδώ.
Ενέργειες στο Μενού Επιλογών
Ας υποθέσουμε ότι έχετε ήδη δημιουργήσει μερικές επιλογές για έναν καφέ, όπως φαίνεται στην εικόνα.
Το μενού επιλογών σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε τις εξής ενέργειες:
1. Προσθήκη Επιλογής
Πατώντας το κουμπί «Προσθήκη επιλογής», μπορείτε να προσθέσετε μια καινούρια επιλογή στο προϊόν (π.χ., "Γάλα").
2. Αλλαγή Ταξινόμησης Επιλογών
Πατώντας το κουμπί «Αλλαγή Ταξινόμησης», μπορείτε να αλλάξετε τη σειρά με την οποία εμφανίζονται οι επιλογές του προϊόντος
3. Προσθήκη Τιμής
Πατώντας το κουμπί «Προσθήκη τιμής», μπορείτε να προσθέσετε τιμές στις υπάρχουσες επιλογές που έχετε ορίσει (όπως είδαμε στο προηγούμενο άρθρο).
4. Επεξεργασία Επιλογής
Πατώντας το κουμπί στο πλαίσιο μιας επιλογής, σας ανοίγει το μενού ρυθμίσεων της συγκεκριμένης επιλογής. Εκεί μπορείτε να κάνετε τις εξής ενέργειες:
Ενέργειες στο Μενού Ρυθμίσεων Επιλογής
1. Μετονομασία
Να αλλάξετε το όνομα της επιλογής.
2. Αλλαγή Ταξινόμησης Τιμών
Να αλλάξετε τη σειρά με την οποία εμφανίζονται οι τιμές της συγκεκριμένης επιλογής.
3. Επεξεργασία Συνθηκών
Δημιουργία και επεξεργασία συνθηκών επιλογών. Ορίστε πότε θα εμφανίζεται αυτή η επιλογή στους πελάτες (ακολουθούν περισσότερες λεπτομέρειες παρακάτω).
4. 2 Στήλες (Ναι/Όχι)
Να επιλέξετε αν οι τιμές της επιλογής θα εμφανίζονται σε μία ή δύο στήλες.
Ο ρόλος της επιλογής αυτής είναι ξεκάθαρα εμφανισιακός, ώστε να εμφανίζεται πιο συμπυκνωμένη πληροφορία στον χρήστη, στην ίδια οθόνη.
5. Αλλαγή Τύπου
Να μετατρέψετε την επιλογή από μονής επιλογής (ο χρήστης επιλέγει μόνο μία τιμή) σε πολλαπλής επιλογής (ο χρήστης μπορεί να επιλέξει πολλές τιμές) και αντίστροφα.
4. Αντιγραφή Επιλογών
Πατώντας το κουμπίπου βρίσκεται ψηλά και δεξιά από τον τίτλο του παραθύρου, μπορείτε να αντιγράψετε τις επιλογές που έχετε ορίσει στο συγκεκριμένο προϊόν, σε κάποιο άλλο προϊόν από την ίδια ή διαφορετική κατηγορία.
Γλιτώνουμε έτσι πολύ χρόνο καθώς δεν χρειάζεται να περνάτε χειροκίνητα κάθε επιλογή για κάποια προϊόντα που θέλετε να έχουν κοινές επιλογές (πχ. καφέδες, προϊόντα με ίδια toppings και γεμίσεις - βάφλες κρέπες κλπ).
Προεπιλεγμένες Τιμές
Σε κάθε επιλογή, μπορείτε αν το επιθυμείτε, να επιλέξετε την επιλογή που θέλετε να εμφανίζεται ως προεπιλεγμένη τόσο στους σερβιτόρους όσο και τους πελάτες σας. Αυτό μπορεί να γίνει πολύ απλά, πατώντας στα αριστερά της επιλογής αυτής (ίδια διαδικασία με αυτή της παραγγελιοληψίας).
Επομένως όταν κάποιος πατήσει για παράδειγμα έναν από τους καφέδες του καταλόγου σας και δει την επιλογή “Ζάχαρη”, θα είναι ήδη επιλεγμένη η τιμή «Σκέτος». Μπορείτε, ωστόσο, να αναιρέσετε αυτή την επιλογή εφόσον δεν το επιθυμούμε να εμφανίζεται, ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που την προσθέσατε.
Συνθήκες: Εμφάνιση Επιλογών με Βάση την Επιλογή του Χρήστη
Όπως αναφέρθηκε λίγο πιο πάνω, στο μενού μιας επιλογής υπάρχει η δυνατότητα να ορίσετε συνθήκες ανά επιλογή.
Μια επιλογή μπορεί να έχει συνθήκες. Αυτό σημαίνει πως η επιλογή αυτή θα εμφανίζεται στους πελάτες σας (και στο προσωπικό σας) μόνο εφόσον αυτές πληρούνται. Για παράδειγμα, στον καφέ που προσθέσαμε και είδαμε παραπάνω, βλέπουμε ότι κάποιες από τις επιλογές είναι η «Ζάχαρη» και η επιλογή «Είδος Ζάχαρης».
Πατώντας στην επιλογή «Επεξεργασία Συνθηκών», μπορείτε να ορίσετε για ποια επιλεγμένη τιμή της επιλογής «Ζάχαρη» θα εμφανίζεται στον χρήστη η επιπρόσθετη επιλογή «Είδος Ζάχαρης».
Όπως φαίνεται παραπάνω, πατώντας στις συνθήκες της επιλογής «Είδος Ζάχαρης», παρατηρούμε ότι η επιλογή «Σκέτος» δεν είναι επιλεγμένη στη συνθήκη μας. Αυτό σημαίνει ότι όταν ο χρήστης επιλέξει τον καφέ του να είναι “Σκέτος”, δεν θα του εμφανιστεί η επιλογή “Είδος Ζάχαρης”, όπως και είναι λογικό, αφού ένας σκέτος καφές δεν έχει Ζάχαρη, και άρα δεν χρειάζεται να διαλέξει και το είδος της.
Με τον ίδιο τρόπο μπορείτε να ορίσετε και παρόμοιες συνθήκες για άλλες επιλογές, πχ. αν ένα ρόφημα έχει την επιλογή “κρύο” και “ζεστό”, να του εμφανίζεται εφόσον έχει επιλέξει μόνο την επιλογή “κρύο” αν το θέλει “Με Πάγο” ή “Χωρίς Πάγο” κοκ.
Με απλά λόγια, δημιουργείτε συνθήκες με τα 3 παρακάτω βήματα:
Ανοίγετε το μενού ρυθμίσεων της επιλογής που θέλετε να έχει συνθήκες.
Επιλέγετε «Επεξεργασία Συνθηκών».
Επιλέγετε τις τιμές από άλλες επιλογές που πρέπει να είναι επιλεγμένες για να εμφανιστεί αυτή η επιλογή.
Με τις συνθήκες και τις υπόλοιπες λειτουργίες του μενού επιλογών, μπορείτε να δημιουργήσετε μια πιο έξυπνη και εξατομικευμένη εμπειρία παραγγελίας, εμφανίζοντας στους πελάτες μόνο τις σχετικές επιλογές και καθιστώντας τη διαδικασία πιο απλή και ευχάριστη.
Συμβουλές:
Σαφήνεια: Χρησιμοποιήστε περιγραφικά ονόματα για τις επιλογές και τις τιμές τους, ώστε να είναι ξεκάθαρες για τους πελάτες.
Λογική Σειρά: Ταξινομήστε τις επιλογές και τις τιμές τους με λογική σειρά, τοποθετώντας τις πιο δημοφιλείς ή σημαντικές πρώτες.
Συνέπεια: Διατηρήστε συνέπεια στις επιλογές παρόμοιων προϊόντων για να αποφύγετε τη σύγχυση.
Εξατομίκευση: Χρησιμοποιήστε συνθήκες για να προσαρμόσετε την εμπειρία παραγγελίας στις ανάγκες κάθε πελάτη.
Έλεγχος: Ελέγξτε την εμφάνιση και τη λειτουργικότητα των επιλογών στο Butler POS ή και στο Butler Application για να βεβαιωθείτε ότι λειτουργούν όπως αναμένεται.