Αν κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του καταστήματός σας διαπιστώσετε ότι οι εκτυπωτές σας (είτε αυτοί που εκτυπώνουν παραγγελίες στα διάφορα σημεία παρασκευής είτε εκείνος που εκτυπώνει νόμιμα παραστατικά) παύσει να εκτυπώνει, υπάρχουν μερικά απλά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να επιλύσετε το ζήτημα που έχει προκύψει.
Πιθανές αιτίες:
Ο μικροϋπολογιστής διασύνδεσης Butler Connect Hub είναι εκτός δικτύου.
Υπάρχει πρόβλημα με την σύνδεση των εκτυπωτών στο δίκτυο
Τα καλώδια δικτύου των εκτυπωτών, είναι χαλασμένα, κομμένα ή ταλαιπωρημένα.
Τα καλώδια δικτύου δεν είναι σωστά συνδεδεμένα στους εκτυπωτές
Υπάρχει πρόβλημα με τη σύνδεση internet του καταστήματος
Τρόποι επίλυσης:
Επανεκκίνηση του Butler Connect Hub:
Αφαιρέστε το λευκό καλώδιο τροφοδοσίας από τον Butler Connect Hub (μοιάζει με φορτιστή κινητού micro USB).
Περιμένετε λίγα δευτερόλεπτα και επανασυνδέστε το καλώδιο.
Δώστε λίγο χρόνο στον Hub να επανεκκινηθεί και να συνδεθεί στο δίκτυο.
Αν το πρόβλημα οφειλόταν σε προσωρινή διακοπή λειτουργίας του Hub, τα δελτία και οι αποδείξεις που ήταν στην ουρά εκτύπωσης θα εκτυπωθούν αυτόματα (ενδέχεται να χρειαστεί λίγη υπομονή).
Έλεγχος καλωδίων:
Ελέγξτε προσεκτικά τα καλώδια που συνδέουν τους εκτυπωτές με τον Butler Connect Hub, το router ή οποιαδήποτε άλλη συσκευή δικτύου (switch).
Βεβαιωθείτε ότι τα καλώδια είναι σωστά συνδεδεμένα και δεν έχουν υποστεί ζημιά.
Αν είναι συνδεδεμένα σε κάποιο switch, τότε βεβαιωθείτε ότι αυτό βρίσκεται στο ρεύμα.
Έλεγχος σύνδεσης internet:
Βεβαιωθείτε ότι η σύνδεση internet στο κατάστημά σας λειτουργεί σωστά.
Ελέγξτε το router και βεβαιωθείτε ότι όλα τα λαμπάκια δικτύου είναι αναμμένα.
Επανεκκινήστε το router, αν αυτό χρειάζεται.
Επικοινωνία με την Τεχνική Υποστήριξη:
Αν έχετε δοκιμάσει όλα τα παραπάνω και το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την τεχνική υποστήριξη της Butler, η οποία είναι διαθέσιμη 24/7. Οι εξειδικευμένοι τεχνικοί μας θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε την αιτία του προβλήματος και να βρείτε την κατάλληλη λύση, εξ αποστάσεως!